Διανεμητικός Λογαριασμός


 

ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΥΝΤΑΓΩΝ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2026



  • Υπενθυμίζουμε ότι μετά από ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Φ.Σ. Αχαΐας, η κατάθεση όλων των ταμείων μετατίθεται κατά μία ημέρα. Δηλαδή, από εδώ και στο εξής, η πρώτη εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα, ΔΕΝ θα έχει κατάθεση ταμείων.

  • Η κατάθεση θα ξεκινά από τη 2η εργάσιμη και θα ολοκληρώνεται την 6η εργάσιμη. Η 2η και 3η εργάσιμη αφορούν όλα τα φαρμακεία, η 4η και η 5η τα φαρμακεία της Πάτρας, σύμφωνα με τον διαχωρισμό που έχει γίνει (Α-Λ , Μ-Ω) και η 6η τα φαρμακεία της περιφέρειας. Υπενθυμίζουμε πως οι δύο ομάδες της Πάτρας καταθέτουν εναλλάξ (σας στέλνουμε και σχετικό e-mail με τις ακριβείς ημερομηνίες που αφορούν τις 2 ομάδες, πριν την κατάθεση των φακέλων κάθε μήνα) ενώ την 6η εργάσιμη μπορούν να καταθέσουν και όσοι επικαλεστούν πρόβλημα (μέχρι 4 φορές το χρόνο).

  • H κατάθεση των συνταγών ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ (ΕΟΠΥΥ/ΦΑΡΜΑΚΑ/ΕΚΑΑ/ΕΜΒΟΛΙΑ/ΕΛ.ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ/ΡΑΝΤΕΒΟΥ, ΥΠΕΟΑ, Ιατροτεχνολογικά, ΚΥΥΑΠ – ΤΕΑΠΑΣΑ, ΑΤΠΣΥΤΕ, ΓΕΑ/ΓΕΣ/ΓΕΝ, ΤΥΠΕΤ, ΕΔΟΕΑΠ) γινονται στο γραφείο του Συλλόγου.

  • Τα Αναλώσιμα/ΦΥΚ των ταμείων ΓΕΑ/ΓΕΣ/ΓΕΝ χρειάζεται να μπαίνουν σε ξεχωριστό φάκελο με ένδειξη «Αναλώσιμα/ΦΥΚ»με όλα τα απαραίτητα έγγραφα που απαιτούνται.

Παρακαλείσθε να προσέρχεστε αυστηρά στις ημερομηνίες που αντιστοιχούν στην επωνυμία του φαρμακείου σας!

Το ωράριο του γραφείου του Συλλόγου για την παραλαβή συνταγών εξακολουθεί να είναι 07.30-14.00


ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΓΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ - ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ / ΙΑΤΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΔΙ.ΛΟ.ΦΑΡ. ΑΧΑΙΑΣ - ΕΔΩ


Από 1η Δεκεμβρίου 2011, έχει ξεκινήσει η λειτουργία του Διανεμητικού Λογαριασμού των μελών του συλλόγου μας, που θα ισχύσει για όλα τα Ασφαλιστικά Ταμεία. Μπορείτε να δείτε το καταστατικό του ΔΙ.ΛΟ.ΦΑΡ. ΑΧΑΪΑΣ στα links εδώ: Α' & Β' .